REGULAMIN
Sklep internetowy , prowadzony jest przez firmę
TOMI Filip Tomkiewicz
NIP: 7772743555
REGON: 301065950
POSTANOWIENIA OGÓLNE
Regulamin określa warunki i zasady sprzedaży przez firmę
TOMI Filip Tomkiewicz ,prowadzącą sprzedaż za pośrednictwem
Internetu-poprzez witrynę znajdującą się pod adresem www.tomisklep.pl, www.tomi.artbhp.pl,www.tomisklep.artbhp.pl
Sprzedaż odbywa się za pośrednictwem Internetu w Formie umowy
zawieranej na odległość,pomiędzy składającym zamówienie,zwanym dalej Klientem,
a sprzedającym, zwanym dalej TOMI Filip Tomkiewicz
Sprzedający:
„TOMI” FILIP
TOMKIEWICZ z siedzibą w Luboniu 62-030, Dworcowa 50, NIP: 7772743555, REGON:
301065950, zarejestrowany przez Urząd miasta w Poznaniu, wpisany do Centralnej
Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez Ministra
Gospodarki
Reklamacje i
gwarancje:
1. Sprzedawca
odpowiada za niezgodność Towaru z umową w przypadku jej stwierdzenia przez
Klienta będącego Konsumentem przed upływem 2 lat od dnia Dostawy. Klient będący
Konsumentem obowiązany jest do zawiadomienia Sprzedawcy o stwierdzonej
niezgodności Towaru z umową w ciągu 2 miesięcy od dnia stwierdzenia takiej
niezgodności.
2. Sprzedawca w ciągu
14 (czternaście) dni ustosunkuje się do reklamacji Towaru zgłoszonej przez
Klienta i powiadomi go o sposobie dalszego postępowania.
3. Celem rozpatrzenia
reklamacji Towaru, Klient powinien przesłać lub dostarczyć reklamowany Towar
wraz z, jeśli to możliwe, dowodem zakupu. Reklamowany Towar należy dostarczyć
lub przesłać na adres Sprzedawcy. Sprzedawca nie ponosi kosztów
przesyłki.
4. W przypadku
rozpatrzenia reklamacji na korzyść Klienta, Sprzedawca naprawi albo wymieni
Klientowi reklamowany produkt na pełnowartościowy. Jeśli wymiana albo naprawa
narażałaby Klienta na znaczne niedogodności Sprzedawca, zgodnie z żądaniem
Klienta, obniży cenę albo zwróci – na skutek odstąpienia przez Klienta od umowy
– pełną należność za reklamowany produkt w ciągu 14 (czternaście) dni. W
przypadku odstąpienia od umowy strony zwracają sobie to, co wzajemnie sobie
świadczyły.
5. Towary sprzedawane
przez Sprzedawcę mogą być objęte gwarancją udzieloną przez odpowiedniego
producenta bądź dystrybutora. Sprzedawca nie udziela żadnej gwarancji na
jakiekolwiek sprzedawane produkty.
6. W przypadku Towaru,
objętego gwarancją dystrybutora lub producenta, Klient może reklamować produkt
posiadający wady: a) korzystając z uprawnień wynikających z udzielonej
gwarancji. W takich okolicznościach Klient obowiązany jest dokonać reklamacji bezpośrednio
do gwaranta, Sprzedawca jest tylko pośrednikiem przekazującym złożoną
reklamację. Klient według swego wyboru może zgłosić się bezpośrednio do serwisu
gwarancyjnego albo do Sprzedawcy. b) korzystając z uprawnień przysługujących
Klientowi wobec Sprzedawcy w związku z niezgodnością Towaru z umową.
7. Klient może zgłosić
Sprzedawcy reklamację w związku z korzystaniem z usług nieodpłatnych
świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę. Reklamacja może być złożona
w formie elektronicznej i przesłana na adres elektroniczny Sprzedawcy. W
zgłoszeniu reklamacyjnym Klient winien zawrzeć swoje dane kontaktowe oraz opis
zaistniałego problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie
14 (czternaście) dni rozpatruje reklamacje i udziela odpowiedzi na adres poczty
elektronicznej Klienta, podany w zgłoszeniu reklamacji.
8. Reklamowany towar
należy przesłać na adres: TOMI Filip Tomkiewicz, 62–030 Luboń, ul. Dworcowa 50.
Wszelkie wnioski w sprawie składania lub zgłaszania reklamacji w formie elektronicznej
należy kierować na adres: biuro@tomisklep.pl
Odstąpienie od Umowy
sprzedaży:
1. Klient będący
Konsumentem może odstąpić od Umowy sprzedaży bez podania przyczyn, składając
stosowne oświadczenie na piśmie w terminie 14 (czternaście) dni od dnia
Dostawy. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego
upływem.
2. W razie skutecznego
odstąpienia od Umowy sprzedaży umowa jest uważana za niezawartą. Klient
zobowiązany jest do zwrotu zakupionego Towaru, niezwłocznie, nie później niż w
terminie 14 (czternaście) dni. Towar powinien zostać zwrócony w stanie
niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
Zwrotu można dokonać przykładowo za pośrednictwem Poczty Polskiej S.A. przez
przesłanie Towaru na adres Sprzedawcy.
3. Jeżeli Klient
będący Konsumentem dokonał jakichkolwiek przedpłat należą się od nich odsetki
ustawowe od daty dokonania przedpłaty.
4. Sprzedawca, w
przypadku odstąpienia przez Konsumenta od umowy, niezwłocznie poświadcza na
piśmie zwrot świadczenia.
5. Oprócz
równowartości ceny towaru sprzedawca zwróci konsumentowi koszty doręczenia mu
zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki
dostępnej w danej ofercie. Jeżeli klient wybierze droższy środek transportu,
nie otrzyma zwrotu różnicy między wartością wybranej dostawy a najtańszym
sposobem transportu.
6. W przypadku
odstąpienia od umowy Sprzedawca nie ponosi kosztu odesłania Towaru.
Wzór oświadczenia o
odstąpieniu od umowy (oświadczenie to należy wypełnić i odesłać tylko w
przypadku chęci odstąpienia od umowy): [adres sprzedającego] Ja [imię, nazwisko
kupującego] niniejszym informuję o moim odstąpieniu od umowy sprzedaży
następujących rzeczy: [nazwy kupionych przedmiotów], numery oferty w Allegro
[numery]. Data zawarcia umowy to [data], data odbioru przedmiotów [data] . Imię
i nazwisko: [imię i nazwisko kupującego] Login Allegro: [login kupującego]
Adres: [adres kupującego] Data: [data odstąpienia od umowy] Podpis: [tylko
jeżeli formularz jest wysyłany w wersji papierowej]
Zwrot
należności:
1. Sprzedawca dokonuje
zwrotu Klientom należności w ciągu 14 (czternaście) dni w przypadku:
a) odstąpienia od
Umowy sprzedaży przez Klienta będącego Konsumentem;
b) obniżenia ceny lub
odstąpienia od Umowy sprzedaży w przypadku uznania reklamacji.
2. Sposób zwrotu
należności uzależniony jest od formy pierwotnej zapłaty na rzecz
Sprzedawcy:
a) w przypadku zapłaty
„z góry” przelewem, Sprzedawca dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy
Klienta lub za pośrednictwem przekazu pocztowego, po uprzednim ustaleniu z
Klientem wybranej przezeń formy zwrotu oraz wezwaniu Klienta do przedstawienia
danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego.
b) w przypadku zapłaty
„za pobraniem” lub przy „odbiorze osobistym”, Sprzedawca dokonuje zwrotu na
rachunek bankowy Klienta lub za pośrednictwem przekazu pocztowego, po uprzednim
ustaleniu z Klientem wybranej przezeń formy zwrotu oraz wezwaniu Klienta do
przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu
pocztowego.
c) w przypadku zapłaty
„z góry” z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych Paypal, Sprzedawca
dokonuje zwrotu należności na konto PayPal Klienta, za pośrednictwem którego
Klient dokonał płatności.
d) w przypadku zapłaty
„z góry” z wykorzystaniem systemu płatności elektronicznych PayU, Sprzedawca
dokonuje zwrotu należności na rachunek bankowy Klienta, po uprzednim wezwaniu
Klienta do przedstawienia danych wymaganych do przelewu bankowego.
3. Sprzedawca nie
ponosi odpowiedzialności za brak zwrotu należności lub opóźnienie takiego
zwrotu, jeżeli pomimo skierowania do Klienta na podany przez niego adres poczty
elektronicznej wezwania, Klient nie przekaże Sprzedawcy wymaganych danych lub
gdy odpowiedź na wezwanie będzie niekompletna i uniemożliwi skuteczne dokonanie
zwrotu. Sprzedawca wolny jest od odpowiedzialności, także gdy zwrotu nie
dokonano lub dokonano z opóźnieniem wskutek przekazania przez Klienta błędnych
danych wymaganych do przelewu bankowego lub przekazu pocztowego. Zwrot
należności dokonany zostanie w takim przypadku, niezwłocznie po uzyskaniu ww.
danych od Klienta.
Brak możliwości
odstąpienia od umowy:
Prawo odstąpienia od
umowy zawartej w ramach Allegro nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w
odniesieniu do umów:
1) o świadczenie
usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą
konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po
spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
2) w której cena lub
wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca
nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do
odstąpienia od umowy;
3) w której
przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według
specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych
potrzeb;
4) w której
przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca
krótki termin przydatności do użycia;
5) w której
przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu,
której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia
lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po
dostarczeniu;
6) w której
przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój
charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
7) w której
przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona
przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po
upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi
przedsiębiorca nie ma kontroli;
8) w której konsument
wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej
naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi
niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części
zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od
umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
9) w której
przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy
komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało
otwarte po dostarczeniu
10) o dostarczanie
dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
11) zawartej w drodze
aukcji publicznej;
12) o świadczenie
usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu
rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem,
wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie
oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
13) o dostarczanie
treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli
spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem
terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o
utracie prawa odstąpienia od umowy.
14) w odniesieniu do
umów w których przedmiotem świadczenia jest dostarczona rzecz, której po użyciu
nie można zwrócić ze względów na ślady użytkowania lub ze względów
higienicznych.
Obowiązek dostarczenia
rzeczy bez wad: Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć towar pełnowartościowy,
chyba że opis towaru stanowi inaczej.
Możliwość skorzystania
z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz
dostęp do tych procedur: Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania
z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym
Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej
w Poznaniu. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania
sporów, znajdują się pod następującym adresem: http://www.uokik.gov.pl, w
zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
Kupującym może być każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka
organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, posiadająca konto poczty
elektronicznej oraz posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych.
Każda osoba składająca zamówienie(zwana dalej Klientem) w sklepie
internetowym jest zobowiązana zapoznać się z regulaminem.
Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z zawartych w nich
zasad.
Podczas dokonywania zakupów w sklepie internetowym Klient
potwierdza fakt zapoznania się z niniejszym regulaminem i potwierdza, że
akceptuje go w obowiązującej formie, jednocześnie zobowiązuje się ściśle go
przestrzegać.
DANE KLIENTA
Podanie danych osobowych w formularzu rejestracyjnym jest
niezbędne do przeprowadzenia transakcji zakupu. W interesie klienta leży
podanie prawidłowych danych umożliwiających kontakt i dostarczenie zamówionego
towaru.
TOMI Filip Tomkiewicz nie ponosi odpowiedzialności za
konsekwencje wynikające z błędnego podania danych.
TOMI Filip Tomkiewicz zastrzega sobie prawo odstąpienia od
realizacji zamówienia, w wypadku gdy dane podane przez Klienta podczas
rejestracji, będą niezupełne ( brak imienia, nazwiska, adresu, nr telefonu bądź
adresu mailowego), lub gdy dane podane przez Klienta są błędne lub nieprawdziwe.
Złożenie zamówienia jest równoznaczne z wyrażeniem zgody
Zamawiającego na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych przez firmę, w
której złożono zamówienie, w celu realizacji zamówienia
Klient może założyć sobie konto ( rejestracja ) w celu uniknięcia
konieczności wpisywania danych przy kolejnych zamówieniach oraz polepszenia
współpracy.
Dane klienta są zapisywane w bazie danych sklepu i są
wykorzystywane tylko na potrzeby firmy ( np. dostarczenia klientowi przesyłki
czy dokonania rozliczeń).
CENY
Ceny wszystkich produktów umieszczonych w sklepie są podawane w
polskich złotych (PLN) i są cenami brutto. Przy pełnym opisie towaru dodatkowo
podana jest również cena netto.
Podane ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy.
Koszty dostawy ustalane są indywidualnie i uzależnione są od
wielkości zamówieni
REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Przyjęcie przez sklep internetowy każdego złożonego zamówienia
jest potwierdzane drogą e-mailową lub telefoniczną przez obsługę sklepu.
Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi w momencie potwierdzenia
zamówienia przez naszą firmę.
Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest
dostępny w magazynie lub u dostawców sklepu. W przypadku niedostępności części
towarów objętych zamówieniem klient jest informowany o stanie zamówienia i
podejmuje decyzję o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie
czasu oczekiwania, anulowanie całości zamówienia).
Klient otrzymuje na wskazane konto e-mail informację o rozpoczęciu
realizacji i przewidywany czas dostawy.
Zamówienia złożone w dni powszednie po godz 13.00, w soboty, w
niedziele oraz święta będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
Do każdej przesyłki dołączony jest dowód zakupu ( faktura VAT lub
paragon)
Klient nie może anulować zamówienia, które już zostało wysłane.
Złożone zamówienie w sklepie internetowym jest prawnie wiążącą
umową kupna-sprzedaży.
PYTANIA I WĄTPLIWOŚCI
Jeśli macie Państwo jakiekolwiek pytania i wątpliwości co do zasad
obowiązujących w naszym sklepie internetowym prosimy o kontakt telefoniczny po
nr lub e-mail do działu handlowego
Pracownicy sklepu rozwieją wszelkie wątpliwości i chętnie
odpowiedzą na każde pytanie jak i również doradzą w zakupach.
Wszystkich zainteresowanych zachęcamy do zarejestrowania się w
naszym sklepie i życzymy miłych zakupów.